Průběh spolupráce
Jak vlastně spolupráce s námi funguje?
1. Jak probíhá u nás prodej nemovitosti?
Chcete prodat Vaší nemovitost? Pokud ano, tak první Váš krok který musíte udělat je zavolat na tel: 721 140 014. Na tomhle kontaktu si domluvíme termín schůzky a návštěvy nemovitosti.
7. Chcete si nemovitost rezervovat?
Ano mám zájem a chci nemovitost koupit. Co teď mohu proto udělat? Pokud má zájemce vážný zájem, můžeme podepsat rezervační smlouvu.
2. Jak bude schůzka vypadat? A co na ní budeme spolu řešit?
Na schůzce se spolu seznámíme a projdeme si nemovitost, která je určena k prodeji. Dále po společné konzultaci stanovíme cenu, pokud není už stanovena a podmínky prodeje na kterých se společně domluvíme. Podmínky prodeje jsou většinou, stanovení ceny, stanovení provize a stanovení doby prodeje. To vše spolu sepíšeme do připravené smlouvy "smlouva o zprostředkování".
8. Rezervační smlouva
Rezervační smlouva je vyhotovená ve třech kopiích pro kupujícího, prodávajícího a realitního zprostředkovatele. Smlouva udává rezervační poplatek. Po zaplacení rezervačního poplatku a připsání finanční částky na účet , se inzerce a veškeré reklamy stahují z internetu a nemovitost už není inzerována.3. Proč Smlouva o zprostředkování?
Protože smlouva o zprostředkování slouží ke stanovení obchodních podmínek prodeje, které obě strany jak zprostředkovatel tak i prodávající stvrzují svým podpisem. Smlouva o zprostředkování je důležitá , protože prodávajícímu zaručuje cenu prodejní a provizi, takže se prodávajícímu nemůže stát , že v případě prodeje za danou cenu, která je určena ve smlouvě o zprostředkování si náš makléř nemůže říct o větší provizi. Jak se říká, co je psané to je dané.
9. Vypracování kupní smlouvy je zdarma?
Ano, po podepsání rezervační smlouvy, se vypracují kupní smlouvy, které má na starosti náš právník. Smlouvy jsou vyhotoveny v pěti kopiích, pro kupujícího, prodávajícího, právník, zprostředkovatel a katastr nemovitosti. Smlouva pro katastr nemovitosti musí mít úředně ověřené podpisy. Dále pro Vás vypracujeme návrh na vklad do katastru nemovitosti.
4. Co se bude dít po podpisu smlouvy?
Po podpisu smlouvy, vaší nemovitost nafotíme, natočíme a uděláme krátkou informativní video-reportáž.
10. Přepis nemovitosti je taky zdarma?
Ano, i přepis nemovitosti je pro naše klienty zdarma. Naší klienti se po podpisu kupní smlouvy o nic nestarají, veškerou práci nechte na naší realitní kanceláři. Vám přijde jenom vyrozumění o přepisu nemovitosti na nového majitele.
5. Inzerce? Ano, jenom ta nejlepší.
Jak mile budeme mít nafoceno, natočeno , tak sestavíme inzeráty , které inzerujeme na nejlepších inzertních serverech v ČR, například S reality. Dále inzerujeme na Facebooku, kde spouštíme i Facebook reklamu a Google reklamu.
6. První zájemce.
Na inzerci se ozval první zájemce. Domluvíme si termín prohlídky nemovitosti. Informujeme majitele aby byl u prohlídky přítomen. Nemovitost společně prohlídneme a v případě zájmu se domluvíme na dalším postupu.
11. Jak proběhne platba nemovitosti?
Úplně jednoduše. Po podepsání kupních smluv se převede finanční částka na účet našeho právníka do bezpečné úschovy. Po přepsání nemovitosti a vyrozumění z katastru nemovitosti se peníze posílají na účet prodávajícího a tím je obchod uzavřen.